Thursday, September 11, 2008

Perginya Nuang



Hari selasa pada jam berapa tah...? nuang telah menghembuskan nafas yang terakhir...dan mati ditempat kejadian.Saksi yang nampak kejadian tersebut (hafiz) ternampak nuang masih terdampar di dalam akuarium namun beliau tidak menghiraukan nya kerana ingat nuang masih hidup seperti biasa.Namun pihak yang bertanggungjawab ( shawn & mei ) telah menjalankan tugas nya dengan bertindak untuk memeriksa adakah nuang masih hidup @ tidak pada keesokan harinya.Pada mula nya mei saja je nak tengok-tengok nuang, tapi nampak macam semacam je....lalu mei mengoyangkan badan nuang namun tiada tindak balas yang belaku, mei & shawn cuba berkali-kali namun nuang masih bediamkan diri, dan kemudian mei angkat nuang keluar dan melihat mata nuang kelihatan hitam legam...lalu shawn membuat keputusan yang nuang telah mati ditempat kejadian.

Kemudian terus je Mei & Shawn tanam bangkai nuang di hujung jalan tersebut.Tinggallah nuang begitu sahaja.Banyaknya kenangan Nuang di rumah seksyen 8 masa dahulu.......wa...wa......


Nuang= ular sawa

3 comments:

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

kasihan..
slalu aku mimpi nuang gigit aku..
mungkin sbb dia marah kami xbagi mkn..

Anonymous said...

salam a.apeace..

hahaha..tula..tapi sy xde la plak doakan nuang mati tau..tapi termasinlak mulot sy tym lepak kat DE8..sori..takpe..nuang di hati ea..

Anonymous said...

Salam…
Saya ecah…saya telah menukar URL: http://ecah50.blogspot.com/
Sudi2kan lah diri tok menjenguk blog saya =)