Friday, April 17, 2009

EXPLORING KL






Baru2 nei saya telah dijemput skali lagi menjadi pegawai pengiring untuk kelas pengurusan acara ke KL Tower, Muzium Islam Malaysia dan juga Muzium Negara...Memang best saya diberi peluang mengikuti program nie,kerana tempat2 yang saya kunjungi nei memang tak pernah lagi saya kunjungi,so nei lah peluang saya untuk saya melawat Kuala Lumpur.Saya nei name je duk kat Selangor dah lame tapi tempat2 yang menarik kat Shah Alam dan Kl banyak lagi tak pergi,u all pun macam tu juagak kan ha..ha...,Memang menarik tempat2 yang saya lawati,macacm2 info yang saya dapat sepanjang melawat Kuala Lumpur pada ari tu...so cuti2 lah di Malaysia nei tak payah nak g melancong kat luar negara,coz melawat Melaka umpama anda melancong se Malaysia ops,,, promot Melaka plak...

No comments: