Wednesday, August 19, 2009

Suzi dijangkiti H1N1

Pada mulanya suzi hanya demam biasa,so tak nak nak fikir sampai kena H1N1 kan...lebih kurang seminggu lah jugak demam.Than lepas tu badan dia panas sgt sampai mencecah 42 dajah... + batuk,muntah,flu,sakit sendi dan lemah satu badan sampai tak leh nak jalan.Lepas tu saya hantar suzi ke DEMC dan keputusannya kemungkinan dijangkiti H1N1 dan doc mencadangkan saya hantar suzi ke PPUM...terus je saya hantar ke PPUM untuk pemeriksaan awal dan suzi sekarng nei di kuarantin selama 6 hari diatas serangan jangkitan H1N1...serius YA ALLAH terkujut saya mendengarnya...Masa hantar kat bilik rawatan tidak sape pun dibenarkan masuk...coz tempat tu senang je nak dijangkiti sape-sapa,setiap pesakit diletakkan di bilik yang berasingan dan tertutup.so harap kawan-kawan yang lain mendoakan Suzi isteri saya agar dipulihkan segera dan sihat seperti sediakala termasuklah baby yang dalam kandungan.somoga allah memberkati usaha doa anda untuk kita semua amin.....

6 comments:

hijau bumi Tuhan... said...

apis, sruh dia ambik vitamin C bnyk...mkn epal hijau n minum air klape mude bnyk2...tu tips yg aku tau la...wallahualam, insyallah...

Stoner said...

hish...bawakkan bersabar...

semoga kak suzi cepat sembuh k...

hafiztahar said...

tq lah....bro...

angah said...

angah doakan kak suzi sentiasa dalam keadaan yang baik...

angah

imayo said...

dia da baik lom?

deedaa.jijah.linda said...

suzi da ok kan pis....klaper muda x leh minum lah sebab suzi pregnant...epal boleh...