Thursday, October 15, 2009

Pertama kali beraya bersama Isteri tersayang di Melaka







Dulu bujang sekarang dah berdua dah nak masuk betiga pulak dah nei... my baby boy.....insaallah bulan dua,doa2 selamt lah semuanya......isteri saya memang tak rasa janggal pun beraya kat Melaka coz suzi memang dah biasa dengan keluarga saya b4 kami khawin lagi so tak da masalah pun.... cuma suzi masih belum kenal ramai lg saudara saudara ku yang lain sama lah mcm saya gak....masa hari raya ari tu pun cian kat suzi yang sarat mengandung bawak my baby yang comel.....so dia tak leh lah nak gerak2 sangat.., masa raya ari tu sempat lah kami g umah jijah best fren kat UiTM dulu....jijah dah ada umah baru cun gak umah dia....so raya tahun nei kat umah saya than raya aji kat kelantan plak so tahun depan kat mane lah plak....?

2 comments:

ima_yo said...

aik..tau bb boy?HUHU..jgn jd macam aku..nak bb boy kua bb gulz then skg lasak mengalahkan aku..ponat nak kejo..huuhhuu..tahniah..bahagia selalu k

deedaa.jijah.linda said...

thanxs a lot sbb sudi dtg raya umah aku yg deco...deco tu...hahahha...