Tuesday, August 26, 2008

anugerah dekan FSR,macam - macam....





aku dengar ada anugerah dekan ari nei itupun John yang ckp... coz dia tanya aku pasal nak buat abseiling kat dalam dewan pusat sukan mcm mane?
so aku uacap kan siapa yang dapat anugerah dekan tu tahniah lah....
malam tu ada persembahan dari aksi extrem perlu aku di tugaskan jaga smoke machine controler,alah... yang asap2 kuar kat atas pentas tu... (tiada dalam tugasan).Aku ingat nak turun lah buat persembahan, maklum lah dah dewasa tak dapat lah nak tunjuk aksi extrem aku tu.. lagi pun diaorang tak kasi aku turun takut tercabar dengan eksi extrem aku palak ha...ha.... Tugas aku jaga smoke machine nei, bila ada persembahan je aku tekan je, kuar lah asap tu...syok tu sampai berlebih lebih aku tekan....bayak asap kuar, sampai diorang lemas lah kat atas pentas tu ha...ha..
nak dijadikan cita mase geng PERLU buat persembahan abselling aka extrem gile tu...aku pun apa lagi.., lagi extrem aku keluarkan asap sampai kan 2 buah lori BOMBA datang lah... peh tekejut aku di buat nye....tapi aku reliks je....
pegawai bomba tu pun datang jumpe aku ,dia cakap ada laporan berlaku kebakaran kat sini ,tapi tu cuma smoke machine controler je... bengang pegawai bomba tu.. menyupah seranah dibuat nye...
Ada orang buat laporan cakap 1 kebakaran berlaku kat pusat sukan mengunakan no TM...so bomba tak dapat nak tau sape....budak tu pun bagus gak, bertindak cepat call bomba tapi kalo boleh periksa lah dulu betul ke tebakar bangunan tu,ke dia saja nak.......lu pk lah sendiri... sory lambat update cite,,,,

1 comment:

Anonymous said...

salam...
bomba datang coz salah abg apis la coz dok syok mengeluarkan asap...ish3 teruk3..