Sunday, August 17, 2008

tak dapat g final camp


aduh sakit je ati tak dapt g ke final camp kali nei.. cz aku kene keje pada ari tersebut....aku tak pernah kalo tak g final camp en sham nei lah...., 1st time aku tak dpt g tu beb.....aku dah lah rindu kat nature live nei kat hutan2 dan dedaunan neiii......aduh tetekan lak.aki sebenar nye dah dapat surat dari en sham utk pelepasan g ke final camp(tq En Sham) tapi aku dpt pada 18hb hingga 20hb ogos je mane boleh cz tak puas aku nak g kalo mase banyak tu je....aku plak tak reti nak g outdoor kejap2 je paling kuat 1 month paling sekejap pun 3 weeks je ha..... nei aku nak g 3 ari je mane puas oooooo.....tak pe mayb kali aku tak g sem nei tapi sem depan aku mest g gak.....aku harap en sham, my fren n all student fsr take care, banyak2 engat allah, jangan lupa diri,safety 1st bila buat xtvt tu,,,,.jangan garan2g sgt, tak puas ati belasah je campak kan kat tengah2 tasik tu baru dia tau sape lagi otai...beb.... hhaaaa.....k nant ambik gambar byk2 leh aku tengok..... wasaaalam emmm huwaaa... waaa......

6 comments:

Anonymous said...

padan muka nko... hahahahaha!

Lennyek said...

padan muka ko apiz roti..hahaha

Lennyek said...

abg apiz...msg yg kat atas bkn kte yg buat..abg mie ngan abey yg buat..kte tak bersalah..

sname said...

hehehe
ape lak lenyek..
menuduh ek..

yazilahyazir said...

salam hafiz..
lepas ni bole join k..
kitaorg faham perasaan awak..
final camp aritu best...
hahhahah

hafiztahar said...

waa....cian aku