Tuesday, August 12, 2008

mula keje tempat baru

tepat 1 ogos 2008 kul 8.00am aku mulakan ngan kerja baru di....UiTM di hati ku , pusat sukan lah...alhamdullillah aku dapat kat UiTM cz lame gak aku tunggu panggilan dari UiTM dari bulan 2 aku interview baru bulan 8 dapat... rezeki.ada orang lain tak dapat kerja sampai sekarang so kita patut bersyukur ngan ape yang kita dapat nei... so aku kerja kat sini ok lah...tak da masalah pun, staf kat sini pun ok2 semua nya,1st day aku kerja kat sini je aku dah dpt task.... aduh jem betul... engat dpt lah rest rupa nye... aku kene buat sukan antara universiti asia,sukan antara fakulti,kejohanan kayak,karnival sukan,n mcm2 lagi lah sukan selagi ada sukan kat UiTM nei....mampus siot ,,,he....

so keje kene buat arahan mesti dijalan kan aku mesti tunjukkan yang the best kebolehan aku selama aku belajar kat UiTM nei jgk....so banyak yang aku belajar kat sini gak best tu byk keje ha...ha... padan muka aku ..... .keje kat sini boleh dikatakan tiap-tiap minggu meting tu...

so kawan2 semua kalo senang datang2 lah melawat aku kat ini ye.....

No comments: