Tuesday, August 26, 2008

tahniah!!! KENU POLO UiTM





pada 22-24 ogos lepas satu kejohanan kanu kebangsaan yang telah diadakan di putrajaya,UiTM mengambil bahagian dalam acara kanu polo dan TK 1 & TK2 marathon. aku macam biasa lah jadi pegawai pengiring merangkap jurulatih skali....ini pertama kali aku mewakili UiTM sebagai pegawai pengiring dan jurulatih, dan tak disangkakan kanu polo UiTM mendapat tempat yang ketiga,tidak pernah kita memenangi dalam acara kanu polo inilah kali pertama,sebab dulu pada tahun 2003-2005 aku main untuk UiTM dalam acara kanu polo tak pernah menang pun tapi ini lah first time kanu polo UiTM dapat tempat yang ketiga beb....aku pun tak sangka diaorang nei leh main coz aku dapat peluang ajar diarang pun kejap je...itu pun tak banyak yang aku ajar, coz banyak keje yang aku kene buat,tapi yang aku nampak diaorang ada semangat untuk belajar sendiri selalu turun training, banyak tanya soalan tentang cara bermain kanu polo kat aku even aku tak da kat sane, ape yang aku nampak diaorang memang minat dengan sukan kanu polo nei,lagi satu apa yang aku harapkan pelajar-pelajar UiTM cawangan mahupun induk yang minat dengan sukan kanu polo nei mari lah beramai-ramai sertai pasukan UiTM untuk memajukan sukan air UiTM di mata dunia....
insaallah aku akan buat satu perubahan kepada sukan air UiTM untuk menjadikan sukan air ini menjadi satu sukan yang ditakuti oleh IPTA & IPTS di Malaysia nei,coz pada ketika dahulu UiTM lah penaraju sukan air di antara IPTA & IPTS malah asal ada event sukan air je UiTM jelah yang menang.... tapi sekarang.........
takpa!! kali ini tidak lagi coz aku akan buat perubahan tunggu dan lihat nanti...........

2 comments:

yazilahyazir said...

salam hafiz..
tahniah...tahun depan target champion pulak k...

PPT said...

Dan nama pun TIGER kan....