Sunday, August 17, 2008

MACAM-MACAM HOME COMING

kul 7am lg aku dah bangun siap nak g keje,, sampai je kat pusat sukan aku dah nak mula start keje mcm biasa lah....aku kene handel perasmian pembukaan home coming, aku kene buat gimik abselling mcm biasa... lgi pun aku dah biasa buat pun...mase tu aku study kat fsr....so dah ada pengalaman lah dlm bab nei....than selesai je opening ceremony,terus je buat explorace...wah ada smbutan tu smpai 250 orang yang masuk bertanding.....pening kepale gua.flagoff vc yang lepaskan so lepas tu mcm gelagat lah peserta nei.
ada benda yang aku tak puas hati dalam game nei cz ramai peserta yang menipu utk menang,salah satu nya.. ada ke patut peserta nei naik kate sendiri & teksi g ke CP adu tak paus ati tu beb.... dah ckp takleh buat buat jgk....lagi satu bdk F.... (max) bukan name sebenar g pakai walkietalkie sepanjang game nei sudah mendatang kan kemarahan aku beb... memang #@!^%$ aku dah hangin satu badan .... lepas tu plak mase penyampaian hadiah ada yang menipu kumpulan dia menang.... ambik hadiah terus chow.... kumpulan yg menang lambat masuk tepinga2 nape kumpulan aku tak panggil2 lg.... aduh???? ada jgk kan org mcm nei sanggup makan darah org sendiri....aku harap dia sedar ape yang dia buat & cepat2 lah taubat cz korg tu dah tua cepat2 lah buat pahala kan ...cuba anak korg kene buat mcm tu sakit ati tak? orang tu memeng $#@!<>? lah
so aku harap home coming yang akan datang lebih terbaik cz kali nei pun terbaik dan banyak dpt sambutan yang hangat

1 comment:

AlitasNitaf said...

garang yer...Semua citer cam begang jer,Cool ler sikit.